TIEDOTE KORONAVIRUKSEN VAIKUTUKSISTA

Valtioneuvoston kanslia on julkaissut listan kriittisistä toimialoista ja ajoneuvokatsastus kuuluu listaan. Ainakin toistaiseksi ajoneuvot on siis katsastettava normaalissa katsastusajassa tai ne joutuvat käyttökieltoonTähän voi toki tulla vielä muutoksia, joten seuraamme tilannetta ja toimimme sen mukaan.

Omalta osaltamme pyrimme pitämään konttorin auki niin pitkään kuin mahdollista, jotta pyörät pysyvät pyörimässä. Tähän voi toki tulla muutoksia, mikäli tapahtuu sairastumisia (ihan normaalinkin nuha) henkilökunnassa tai lähipiirissä. Tai jos tulee muutoksia jälkikasvun päivähoitotilanteeseen.

Pyrimme toteuttamaan asiakkaillemme ja henkilökunnallemme turvallisen asioinnin seuraavin toimenpitein:

• Katsastajat käyttävät kertakäyttöhansikkaita, jotka vaihdetaan jokaisen katsastuksen jälkeen.
  • Katsastajat pesevät tai desinfioivat kätensä jokaisen asiakkaan/katsastuksen jälkeen.
  • Konttorin pöydät, maksupääte, ovenkahvat, wc-tilat ym.  puhdistetaan useita kertoja päivässä.
  • Pidetään ”turvaväliä” reippaasti henkilöiden välillä.

Lisäksi pyydämme asiakkaita ottamaan seuraavat asiat huomioon:

• Jos varaamasi ajan suhteen tapahtuu muutoksia, olemme sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä. Jätäthän siis ajanvarauksen yhteydessä myös yhteystietosi (puhelin tai sähköposti), jotta voimme tarvittaessa ottaa sinuun yhteyttä.
  • Älä tule koeajolle autoon mukaan, vältetään fyysistä kontaktia ja pidetään ”turvaväliä” toimistossa ja hallissa.
  • Kannattaa suosia verkkoajanvarausta ja verkkomaksua, näin fyysinen kontakti konttorilla jää mahdollisimman pieneen.
  • Meillä on asiakkaille käytössä mahdollisuus käsienpesuun ja käsidesiin, käytä mahdollisuus hyväksi.
  • Jos tunnet olosi kipeäksi, vältä katsastukseen tuloa ja nyt ei ole häpeä perua katsastusvarausta tästä syystä.

Jos kuulut koronaviruksen riskiryhmään ja auto on pakko katsastaa, ilmoitathan siitä etukäteen ja pyritään toteuttamaan katsastus mahdollisimman vähällä kontaktilla yhdessä sovituin toimenpitein.

Terveisin

Visun Katsastuksen Mika ja Hermanni